Blog Standard

Reklamacje przesyłek kurierskich

Ilość przesyłek kurierskich operowanych przez dostawców usług wzrosła w poprzednich latach o prawie połowę, taki skok w wolumenie generuje nie tylko zyski, ale również problemy z którymi spotykamy się jako sprzedawcy, kupujący czy operatorzy logistyczni.
Read More

Social Media – niedoceniany kanał sprzedaży

Social Selling – to proces budowania relacji z klientem jako części procesu sprzedażowego. Aktualnie do tworzenia takiej relacji wykorzystywane są popularne aplikacje społecznościowe takie jak – Facebook, Instagram, TikTok czy inne miejsca w sieci służące do wymiany poglądów oraz udostępniania treści.
Read More

SMARKETING = sprzedaż + marketing

Posiadanie świetnego zespołu odpowiedzialnego za social media może nie tylko zwiększyć rozpoznawalność Twojej marki, ale również sprzedaż. SMARKETING to proces polegający na integracji procesów sprzedażowych i marketingowych firmy. Wspólnym ich celem jest zwiększenie przychodów.
Read More

SOPO – co to jest?

SOPO (search offline, purchase online) – proces w którym konsument zapoznaje się z produktem w sklepie stacjonarnym, ale zakupu dokonuje w internecie. Jest to przeciwieństwo strategii zakupowej ROPO (szukaj online, kupuj stacjonarnie), a główną zaletą zakupów w sieci jest zdecydowanie niższa cena towaru. Jak wyprzedzić konkurencję w sieci? Realizuj bezbłędnie wszystkie zamówienia. Oferuj wiele metod […]
Read More

Sztuczna inteligencja w e-commerce

AI – sztuczna inteligencja (ang. artificial intelligence) to jeden z wiodących trendów branży e-commerce w tym roku.  Wyszukiwarki internetowe “uczą się” naszych zachowań oraz wpisywanych haseł, co pozwala im lepiej dopasowywać wyniki do naszych preferencji – rejonu zamieszkania, najczęściej odwiedzanych witryn czy języka.  Ten sam mechanizm działa w trakcie zakupów – otrzymujemy propozycje jakie produkty […]
Read More

Dbaj o customer experience!

Zadowolony klient to lojalny klient, dlatego musisz dbać o jego pozytywne odczucia. Jak wykazać zainteresowanie konsumentem? Pytaj – opinia klientów jest najważniejsza! Daj możliwość wyboru np. przy wyborze metody dostawy lub płatności. Personalizuj oferty w oparciu o poprzednie zakupy klientów. Stwórz program lojalnościowy Potrzebujesz sprawdzonych metod wysyłki? źródło: “Strategie, które wygrywają. Liderzy e-commerce o rozwoju […]
Read More

Nagroda Diamenty Forebs’a 2021 – potwierdza naszą pozycję na rynku e-commerce.

W tym roku mamy się czym chwalić! Kolejna nagroda trafia w nasze ręce! Jesteśmy dumni, że możemy znaleźć się wśród laureatów prestiżowego grona Diamentów Forbesa 2021. To nasza druga nagroda przyznawana przez miesięcznik Forbes. Cieszymy się z drugiego z rzędu przyznanego nam tytułu, który potwierdza naszą pewną pozycję na rynku oraz stabilność pod względem finansowym. […]
Read More

Gazela Biznesu po raz trzeci dla M.B.B.

Prestiżowa Nagroda dla najszybciej rozwijających się firm czyli Gazela Biznesu za 2019 rok kolejny raz trafiła do M.B.B. Logistics. Zajęliśmy 4 miejsce w województwie lubuskim i 299 w Polsce. Dziękujemy wszystkim, którzy się do tego przyczynili. Wspólnymi siłami dalej walczymy, aby w następnym roku trafiła do nas kolejna statuetka.
Read More

The leader of the fulfillment industry in Poland, offering the best solutions for e-commerce.

69-100 Słubice
(Poniedziałek - Piątek)
06:00 - 15:00