Fulfillment to usługa polegająca na przekazaniu w ręce zewnętrznego operatora logistycznego wszystkich czynności dotyczących realizacji zamówień. W jej skład wchodzą m.in.: przyjęcie towaru od producenta, magazynowanie, pakowanie, wysyłka czy obsługa zwrotów. W tym modelu współpracy możesz skupić się na rozwijaniu swojego biznesu oraz na kontakcie z klientem – firma logistyczna zajmuje się natomiast wysyłką i finalizacją zamówienia.
3 Comments
Fulfillment dla e-commerce – jak działa, jakie daje korzyści?
[…] Fulfillment to w dużym uproszczeniu usługa logistyczna, która pozwala właścicielom sklepów internetowych na kompleksową obsługę zamówień. Kluczowe procesy zostają bowiem powierzone doświadczonej firmie zewnętrznej. Z takiego rozwiązania możesz skorzystać, prowadząc sprzedaż nie tylko we własnej witrynie, ale także w różnego rodzaju marketplace’ach. […]
Fulfillment w Polsce – Jak rozwija się usługa? | M.B.B. Logistics
[…] w zakresie księgowości czy transportu. Z pełnym przekonaniem można jednak stwierdzić, że fulfilment idzie o parę kroków dalej niż wszelkie dotychczasowe udogodnienia. Stanowi bowiem kompleksowe […]
Logistyka e-commerce – jaką strategię wybrać? | M.B.B. Logistics
[…] (centra logistyczne) zajmujące się fulfillmentem, dzięki skupieniu się tylko na logistyce dla e-commerce, posiadają gotowe rozwiązania, […]