Sztuczna inteligencja w e-commerce

AI – sztuczna inteligencja (ang. artificial intelligence) to jeden z wiodących trendów branży e-commerce w tym roku.
 Wyszukiwarki internetowe “uczą się” naszych zachowań oraz wpisywanych haseł, co pozwala im lepiej dopasowywać wyniki do naszych preferencji – rejonu zamieszkania, najczęściej odwiedzanych witryn czy języka.
 Ten sam mechanizm działa w trakcie zakupów – otrzymujemy propozycje jakie produkty będą korespondowały z zawartością naszego koszyka, a w przypadku transakcji newsletter i znajdująca się w nim treść zostanie dopasowana do tego co nas interesowało w danym sklepie.
AI dostarcza również informacji na temat tego jak konsument korzysta z naszej strony – jak się po niej porusza, ile czasu spędza oraz w jaki sposób odbywa się jego trasa od pierwszej strony do finalizacji zakupu.
Jesteśmy przyzwyczajeni do gotowych rozwiązań, a te dzięki sztucznej inteligencji znajdziemy pod ręką – wyświetlające się reklamy skracają czas poszukiwań, a intuicyjnie stworzone menu strony internetowej pozwoli nam dotrzeć szybko do konkretnego produktu.

????
???? Inteligentne rozwiązania logistyczne dla branży e-commerce: www.mbblogistics.com

The leader of the fulfillment industry in Poland, offering the best solutions for e-commerce.

69-100 Słubice
(Poniedziałek - Piątek)
06:00 - 15:00