Za pobraniem czy z zaufaniem?

W jakim stopniu klienci ufają sprzedawcą oraz oferowanym przez nich metodom płatności oraz wysyłki?

Zaufanie w e-commerce, ważniejsze niż pobranie.

Płatności internetowe – ich forma i dostępność mogą być Twoją przewagą nad konkurencją. 
Jako sprzedawca z którym konsument ma do czynienia wirtualnie, jego poczucie bezpieczeństwa oraz pewność co do marki należy budować ciągle poprzez różne aspekty obsługi klienta.

Jak to zrobić?

  1. Stosuj sprawdzone metody płatności. 

    Dzięki temu zachęcasz klienta do korzystania ze znanych już przez niego rozwiązań oraz zyskujecie wzajemną pewność na temat bezpieczeństwa tej metody.

  2. Oferuj wiele metod dostawy.

    Wielu przewoźników zwiększy szansę na wybranie sprawdzonego przez konsumenta w wybranej przez niego lokalizacji – unikniesz postawienia pod ścianą przyszłego właściciela Twoich towarów.

  3.  Wprowadź płatność za pomocą różnych walut oraz form.

    Możliwość płatności w różnych walutach zwiększa szansę na zakup dokonany z zagranicy. Dodatkowo obsługa takich form jak “BLIK”, “odroczone płatności” czy Google Pay pozwalają skrócić czas przekazania środków.

Szukasz wielu metod dostawy?

Skontaktuj się z nami!

Lider branży fulfillment w Polsce, oferujący najlepsze rozwiązania dla e-commerce.

69-100 Słubice
(Poniedziałek - Piątek)
06:00 - 15:00