Koszt dostawy - jeden z trzech najważniejszych czynników wpływających na wybór klienta!
Raport Gemius – “E-commerce w Polsce 2021” wskazuję iż, najbardziej motywującymi czynnikami do wyboru danego sklepu są: atrakcyjne ceny produktów (45%), niskie koszty dostawy (42%), pozytywne wcześniejsze doświadczenie (33%).
Niezależnie od płci czy wieku, większość kupujących zwraca uwagę na cenę wysyłki.
Obrazek obok to idealne odzwierciedlenie potrzeb klienta w e-commerce.
Poczucie tańszej lub bezpłatnej wysyłki wzmacnia u klienta potrzebę kupna, bo dostaje coś gratis – nawet, jeżeli w obu przypadkach finalnie zapłaci tyle samo za zamówienie i wysyłkę.
Dodatkowo możliwość bezpłatnego zwrotu lub takiego za który odpowiada sprzedawca, daje poczucie wygody i zachęca do kupna większej ilości produktów.
Chcąc obniżyć koszty wysyłki dla własnej firmy, a co za tym idzie dla Twoich klientów jednym z najlepszych rozwiązań jest korzystanie z usług centrów logistycznych, które pozwalają znacząco zredukować wydatki dotyczące przesyłek.
M.B.B. Logistics to lider branży fulfillment w Polsce, oferujący atrakcyjną cenowo wysyłkę za pomocą sprawdzonych przewoźników. Korzystając z naszych usług otrzymujesz również obsługę zwrotów, bezpłatne magazynowanie (pierwsze 30 dni) czy inne udogodnienia logistyczne będące efektem ponad 11 lat naszych działań dla e-commerce.
żródło: E-commerce w Polsce 2021; Gemius i Izba Gospodarki Elektronicznej
The leader of the fulfillment industry in Poland, offering the best solutions for e-commerce.