Niski koszt przesyłki – klienci lubią to!

Koszt dostawy - jeden z trzech najważniejszych czynników wpływających na wybór klienta!

Raport Gemius – “E-commerce w Polsce 2021” wskazuję iż, najbardziej motywującymi czynnikami do wyboru danego sklepu są: atrakcyjne ceny produktów (45%), niskie koszty dostawy (42%), pozytywne wcześniejsze doświadczenie (33%).

Niezależnie od płci czy wieku, większość kupujących zwraca uwagę na cenę wysyłki. 


Obrazek obok to idealne odzwierciedlenie potrzeb klienta w e-commerce.

Poczucie tańszej lub bezpłatnej wysyłki wzmacnia u klienta potrzebę kupna, bo dostaje coś gratis – nawet, jeżeli w obu przypadkach finalnie zapłaci tyle samo za zamówienie i wysyłkę.

Dodatkowo możliwość bezpłatnego zwrotu lub
takiego za który odpowiada sprzedawca, daje poczucie wygody i zachęca do kupna większej ilości produktów.

Chcąc obniżyć koszty wysyłki dla własnej firmy,
a co za tym idzie dla Twoich klientów jednym
z najlepszych rozwiązań jest korzystanie
z usług centrów logistycznych, które pozwalają znacząco zredukować wydatki dotyczące przesyłek.

M.B.B. Logistics to lider branży fulfillment
w Polsce, oferujący atrakcyjną cenowo wysyłkę
za pomocą sprawdzonych przewoźników.
Korzystając z naszych usług otrzymujesz również obsługę zwrotów, bezpłatne magazynowanie (pierwsze 30 dni) czy inne udogodnienia logistyczne będące efektem ponad 11 lat
 naszych działań dla e-commerce. 

żródło: E-commerce w Polsce 2021; Gemius i Izba Gospodarki Elektronicznej

The leader of the fulfillment industry in Poland, offering the best solutions for e-commerce.

69-100 Słubice
(Poniedziałek - Piątek)
06:00 - 15:00
wpChatIcon