Siła social mediów w e-commerce

2h 25 minut - tyle średnio czasu spędzamy codziennie w mediach społecznościowych.

Social Media w bardzo płynny sposób zastąpiły nam kontakt ze znajomymi w okresach następujących po sobie lockdown’ów czy pracy zdalnej, która w dalszym ciągu jest obecna w wielu przedsiębiorstwach. 

Prawie połowa (48,6%) ze wszystkich użytkowników internetu używa portali społecznościowych do komunikacji z rodziną i przyjaciółmi.

Zaznaczenie swojej obecności tam, gdzie jest klient powinno być celem każdego sprzedawcy.

Z tego samego powodu z jakiego najpopularniejsze marki otwierają sklepy w galeriach, są obecne w social mediach – chodzi o wyjście do klienta.


Co takiego ułatwia obecność w SM?

  • zwiększenie widoczności (reklamy, relacje, posty sponsorowane, dark posty)
  • kontakt z klientem
  • możliwość pomiaru zainteresowania danym produktem
  • możliwość sprzedaży za pomocą aplikacji, nie wychodząc z niej
  • poczucie potrzeby dialogu czy poznania opinii klienta

żródło: https://www.websiterating.com/pl/research/social-media-statistics-facts/
             eCommerce Trends Report 2021

The leader of the fulfillment industry in Poland, offering the best solutions for e-commerce.

69-100 Słubice
(Poniedziałek - Piątek)
06:00 - 15:00