2h 25 minut - tyle średnio czasu spędzamy codziennie w mediach społecznościowych.
Social Media w bardzo płynny sposób zastąpiły nam kontakt ze znajomymi w okresach następujących po sobie lockdown’ów czy pracy zdalnej, która w dalszym ciągu jest obecna w wielu przedsiębiorstwach.
Prawie połowa (48,6%) ze wszystkich użytkowników internetu używa portali społecznościowych do komunikacji z rodziną i przyjaciółmi.
Zaznaczenie swojej obecności tam, gdzie jest klient powinno być celem każdego sprzedawcy.
Z tego samego powodu z jakiego najpopularniejsze marki otwierają sklepy w galeriach, są obecne w social mediach – chodzi o wyjście do klienta.
Co takiego ułatwia obecność w SM?
zwiększenie widoczności (reklamy, relacje, posty sponsorowane, dark posty)
kontakt z klientem
możliwość pomiaru zainteresowania danym produktem
możliwość sprzedaży za pomocą aplikacji, nie wychodząc z niej
poczucie potrzeby dialogu czy poznania opinii klienta