Środowisko – cel numer 1 w działaniach CSR e-biznesów

Odpowiedzialność społeczna biznesu = środowisko

CSR

Społeczna odpowiedzialność biznesu to strategia zarządzania, zgodnie z którą firmy w swoich działaniach dobrowolnie biorą pod uwagę interesy społeczne, środowisko oraz relacje np. z pracownikami.

W praktyce oznacza to inwestowanie w ekologię, pracowników oraz relację ze wszystkimi podmiotami, z którymi wymieniają informację.

e-commerce
stawia na ekologię

Raport “Odpowiedzialny e-commerce, raport E-Izby 2021” wynika, że najwięcej uwagi w tych działaniach sprzedawcy internetowi poświęcają ekologii.

Prawie połowa (47%) e-biznesów stawia na wdrażanie technologii przyjaznych środowisku oraz cele środowiskowe w zakresie redukcji zużycia energii, wody, odpadów opakowaniowych. 

Te działania są najbardziej widoczne oraz bardzo szybko w mierzalny sposób pozwalają dostrzec działania proekologiczne.

 

 

Główne korzyści wprowadzenia CSR jakie przedstawiają przedsiębiorcy to:

  • 69% – korzyści wizerunkowe
  • 63% – korzyści ekonomiczne
  • 59% – korzyści środowiskowe
  • 53% – korzyści dla pracowników
  • 43% – korzyści otoczenia społecznego

Większość przedsiębiorców wprowadza rozwiązania – również te ekologiczne dla korzyści i w pogoni za trendami.

 

 

 

Lider branży fulfillment w Polsce, oferujący najlepsze rozwiązania dla e-commerce.

69-100 Słubice
(Poniedziałek - Piątek)
06:00 - 15:00