Ponad połowa e-sklepów obsługiwana jest samodzielnie przez właścicieli.

Jak sprzedawcy obsługują sklepy internetowe?

53,24% – Samodzielnie
37,96% – 2 do 5 osób
4,63% – powyżej 10 osób
4,17% – 5 do 10 osób

 

 

Źródło: Komunikacja sklepów internetowych. Raport 2020; SMSAPI

W większości  sklepów prowadzonych w sieci
to właściciel odpowiada za komunikację
z klientem, transakcje na własnej stronie
oraz martketplace’ach czy obsługę zwrotów.

Nie jest to jednak proste, aby w 100% poświęcać czas i zaangażowanie w tak wielu obszarach prowadzonej działalności – a tego wymagają portale aukcyjne oraz sami klienci.

Operatorzy logistyczni na pomoc e-commerce

Nowoczesne centra logistyczne takie
jak  M.B.B. Logistics zapewniają płynną realizację zamówień, integrację, pakowanie, przekazywanie statusu oraz numeru śledzenia przesyłki
– to podstawy jakie wymagają kontrahenci w
e-sklepie czy aplikacjach sprzedażowych.

Dodatkowo klienci korzystający z usługi fulfillment korzystają z obsługi zwrotów, która wpływa
na przyśpieszenie komunikacji z klientem
oraz zmniejsza generowanie spornych sytuacji, dzięki szybkim powiadomieniom o powrocie zamówienia.

Po Twojej stronie pozostaje jedynie kontakt
 z klientem i obserwacja jego zadowolenia
 – również w okresie zwiększonej sprzedaży.

Wymienione wyżej usługi to jednak nie wszystkie udogodnienia jakie otrzymujesz.

Chcesz wiedzieć więcej?
Kliknij tutaj.