Ponad połowa e-sklepów obsługiwana jest samodzielnie przez właścicieli.

Jak sprzedawcy obsługują sklepy internetowe?

53,24% – Samodzielnie
37,96% – 2 do 5 osób
4,63% – powyżej 10 osób
4,17% – 5 do 10 osób

 

 

Źródło: Komunikacja sklepów internetowych. Raport 2020; SMSAPI

W większości  sklepów prowadzonych w sieci
to właściciel odpowiada za komunikację
z klientem, transakcje na własnej stronie
oraz martketplace’ach czy obsługę zwrotów.

Nie jest to jednak proste, aby w 100% poświęcać czas i zaangażowanie w tak wielu obszarach prowadzonej działalności – a tego wymagają portale aukcyjne oraz sami klienci.

Operatorzy logistyczni na pomoc e-commerce

Nowoczesne centra logistyczne takie
jak  M.B.B. Logistics zapewniają płynną realizację zamówień, integrację, pakowanie, przekazywanie statusu oraz numeru śledzenia przesyłki
– to podstawy jakie wymagają kontrahenci w
e-sklepie czy aplikacjach sprzedażowych.

Dodatkowo klienci korzystający z usługi fulfillment korzystają z obsługi zwrotów, która wpływa
na przyśpieszenie komunikacji z klientem
oraz zmniejsza generowanie spornych sytuacji, dzięki szybkim powiadomieniom o powrocie zamówienia.

Po Twojej stronie pozostaje jedynie kontakt
 z klientem i obserwacja jego zadowolenia
 – również w okresie zwiększonej sprzedaży.

Wymienione wyżej usługi to jednak nie wszystkie udogodnienia jakie otrzymujesz.

Chcesz wiedzieć więcej?
Kliknij tutaj.

The leader of the fulfillment industry in Poland, offering the best solutions for e-commerce.

69-100 Słubice
(Poniedziałek - Piątek)
06:00 - 15:00