W większości sklepów prowadzonych w sieci to właściciel odpowiada za komunikację z klientem, transakcje na własnej stronie oraz martketplace’ach czy obsługę zwrotów.
Nie jest to jednak proste, aby w 100% poświęcać czas i zaangażowanie w tak wielu obszarach prowadzonej działalności – a tego wymagają portale aukcyjne oraz sami klienci.
Operatorzy logistyczni na pomoc e-commerce
Nowoczesne centra logistyczne takie jak M.B.B. Logistics zapewniają płynną realizację zamówień, integrację, pakowanie, przekazywanie statusu oraz numeru śledzenia przesyłki – to podstawy jakie wymagają kontrahenci w e-sklepie czy aplikacjach sprzedażowych.
Dodatkowo klienci korzystający z usługi fulfillment korzystają z obsługi zwrotów, która wpływa na przyśpieszenie komunikacji z klientem oraz zmniejsza generowanie spornych sytuacji, dzięki szybkim powiadomieniom o powrocie zamówienia.
Po Twojej stronie pozostaje jedynie kontakt z klientem i obserwacja jego zadowolenia – również w okresie zwiększonej sprzedaży.
Wymienione wyżej usługi to jednak nie wszystkie udogodnienia jakie otrzymujesz.