Co motywuje internautów do zakupów?

Motywacja do zakupu. Co na nią wpływa?

Przewagą sprzedawców internetowych jest dostępność – do sklepu, towarów
i asortymentu. 

Rozwój technologii, kolejne lockdowny, zamykanie sklepów stacjonarnych
czy zwyczajnie chęć wygody –
to zachowania jakie przejawiają klienci.

Kierunek w jakim podąża e-commerce to już nie tylko oferta lepszej ceny,
to kompleksowe wyjście z gotową ofertą do klienta.

7 powodów motywujących internautów do zakupów przez internet:

  • dostępność przez całą dobę – 76%
  • brak konieczności jechania do sklepu – 73%
  • nieograniczony czas wyboru, możliwość przeglądania bez ograniczeń czasowych – 67%
  • atrakcyjniejsze ceny niż w sklepach stacjonarnych – 65%
  • możliwość zrobienia zakupów w trakcie zamknięcia sklepów stacjonarnych (lockdown) – 62%
  •  łatwość porównywania ofert – 61%
  • większy asortyment niż w sklepie stacjonarnym – 59%

żródło: E-commerce w Polsce 2021; Izba Gospodarki Elektronicznej

Dostępność i wygoda to najlepsze motywatory klienta.

Lider branży fulfillment w Polsce, oferujący najlepsze rozwiązania dla e-commerce.

69-100 Słubice
(Poniedziałek - Piątek)
06:00 - 15:00