Czy wiesz, że jest to klient którego aktualnie obsługujesz?
Kim jest? Jest osobą, która ograniczyła zakupy stacjonarne i wybrała sklepy internetowe. Na równi stawia cenę, wartość towaru oraz doświadczenia związane z produktem. Pragnie poczucia bezpieczeństwa, komfortu oraz samoobsługi.
Bezpieczeństwo to dla mnie kluczowy czynnik zakupów.
Przejmuję się zdrowiem bardziej niż inni.
Ograniczam udostępnianie danych osobowych, a najlepiej jakbym mógł się nimi w ogóle nie dzielić.
W trakcie pandemii 3/4 moich zakupów pozaspożywczych dokonuję w internecie.
Oczekuję automatycznego filtrowania informacji.
Korzystam z wielu kanałów komunikacji, sprzedaży i interakcji.
Dokonuję zakupów często pod wpływem innych.
Zależy mi na tym, aby dostawa była szybka i bezpieczna. (dla mnie i dla moich zakupów)
Ograniczam wydatki do minimum - kupię tylko to czego potrzebuję.
Odczuwam aktualnie gorszą sytuację materialną.
CECHY 5.0
źródło: Doświadczenia klientów w nowej rzeczywistości/KPMG.pl
Zmieniaj się razem z Twoimi klientami.
Twój produkt musi być odpowiedzią na jego potrzeby.
The leader of the fulfillment industry in Poland, offering the best solutions for e-commerce.