Ekologia to już nie tylko trend, to silny wyznacznik w procesie decyzyjnym przy zawieraniu transakcji. Podejście proeko w handlu jest coraz bardziej doceniane nie tylko przez klienta, ale również przez użytkowników internetu.
Co nie jest eco w e-commerce?
To co zazwyczaj zauważają klienci e-sklepów wynika z przyzwyczajeń nabytych w trakcie wieloletniej współpracy z kurierami. Powodem takich praktyk jest ciągły brak zaufania w stosunku do przewoźników, chęć wykorzystania zbędnych materiałów do pakowania czy względy finansowe.
Jak najczęściej “grzeszą” sprzedawcy?
owijanie kartonów folią stretch mimo poprawnego sposobu pakowania
nadmierna ilość taśmy klejącej
używanie za dużych opakowań w stosunku do towaru
wypełniacz foliowy
pakowanie w nieekologiczne foliopaki
Chcesz być eko?
1. Używaj ekologicznego wypełniacza, najlepiej jak najmniej. 2. Pakuj towar w kartony dostosowane do Twojego asortymentu – nie marnuj przestrzeni. 3. Staraj się wysyłać zamówienie w jednym opakowaniu zbiorczym. 4. Jeśli to możliwe nie używaj folii stretch. 5. Mniej taśmy, więcej ochrony środowiska.
NASZA RADA:
Powierzając proces pakowania w nasze ręce otrzymujesz przyjazne dla środowiska materiały, duży wybór opakowań oraz sprawdzone rozwiązania realizacji zamówień.
The leader of the fulfillment industry in Poland, offering the best solutions for e-commerce.