e-commerce daleko do eco

Ekologia to już nie tylko trend, to silny wyznacznik w procesie decyzyjnym przy zawieraniu transakcji.
Podejście proeko w handlu jest coraz bardziej doceniane nie tylko przez klienta, ale również przez użytkowników internetu.

Co nie jest eco w e-commerce?

To co zazwyczaj zauważają klienci e-sklepów wynika z przyzwyczajeń nabytych w trakcie wieloletniej współpracy z kurierami. Powodem takich praktyk jest ciągły brak zaufania w stosunku do przewoźników, chęć wykorzystania zbędnych materiałów do pakowania czy względy finansowe.

Jak najczęściej “grzeszą” sprzedawcy?

  • owijanie kartonów folią stretch mimo poprawnego sposobu pakowania
  • nadmierna ilość taśmy klejącej
  • używanie za dużych opakowań w stosunku do towaru
  • wypełniacz foliowy
  • pakowanie w nieekologiczne foliopaki

 

Chcesz być eko?

1. Używaj ekologicznego wypełniacza, najlepiej jak najmniej.
2. Pakuj towar w kartony dostosowane do Twojego asortymentu – nie marnuj przestrzeni.
3. Staraj się wysyłać zamówienie w jednym opakowaniu zbiorczym.
4. Jeśli to możliwe nie używaj folii stretch.
5. Mniej taśmy, więcej ochrony środowiska.

NASZA RADA:

Powierzając proces pakowania w nasze ręce otrzymujesz przyjazne dla środowiska materiały, duży wybór opakowań oraz sprawdzone rozwiązania realizacji zamówień.

Lider branży fulfillment w Polsce, oferujący najlepsze rozwiązania dla e-commerce.

69-100 Słubice
(Poniedziałek - Piątek)
06:00 - 15:00