FAQ

FAQ

Masz pytania? Tutaj znajdziesz odpowiedź na większość z nich!

Sprawdź odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania przez odbiorców końcowych przesyłek czy przyszłych klientów.


Uprzejmie informujemy, że w sprawie zwrotu, reklamacji bądź wymiany towaru należy kontaktować się ze sprzedawcą.

M.B.B. Logistics zajmuje się wyłącznie magazynowaniem i wysyłką towarów. Aby uzyskać informację o statusie przesyłki należy również kontaktować się ze sprzedawcą lub firmą kurierską. Dane kontaktowe do sprzedawcy znajdą Państwo na platformie sprzedażowej lub sklepie internetowym, gdzie dokonano zakupu.

Jednocześnie informujemy, iż nie posiadamy autoryzacji do udzielania danych kontaktowych naszych kontrahentów.
1. Sprawdź nadawcę przesyłki oraz jego dokładny adres.
2. Skontaktuj się z nami poprzez formularz kontaktowy lub adres e-mail: kontakt@mbblogistics.com
3. Koniecznie podaj: nr przesyłki, nr referencyjny oraz dane nadawcy (nazwa oraz adres).
1. Sprawdź nadawcę przesyłki oraz jego dokładny adres.
2. Sprawdź w wyszukiwarce internetowej czy operator logistyczny posiada dane kontaktowe, jeżeli nie przejdź do kroku 3.
3. Skontaktuj się z nami poprzez formularz kontaktowy lub adres e-mail: kontakt@mbblogistics.com
4. Koniecznie podaj: nr przesyłki, nr referencyjny oraz dane nadawcy (nazwa oraz adres).
M.B.B. Logistics zajmuje się wyłącznie świadczeniem usług logistycznych dla e-commerce. Nie prowadzimy sprzedaży produktów, dlatego w przypadku kontaktu odnośnie towarów, należy kontaktować się ze sprzedawcą.
Najszybszym sposobem jest kontakt poprzez platformę sprzedażową na której dokonałeś zakupu. W przypadku otrzymania wiadomości na pocztę elektroniczną, możesz skontaktować się ze sklepem za pomocą odpowiedzi na wiadomość.
👥✅ Fulfillment (ang. spełnienie, realizacja) w ujęciu logistycznym to proces realizacji zamówień przez zewnętrznego operatora logistycznego. Taka usługa obejmuje przechowywanie, pakowanie zamówień, wysyłkę przesyłki do odbiorcy oraz obsługę zwrotów. W przypadku M.B.B. Logistics, fulfillment nie ogranicza się jedynie do wymienionych wcześniej procesów, ale oferuje również więcej rozwiązań logistycznych.
ℹ️🔄 Korzystając z tej metody współpracy klient otrzymuje możliwość integracji pomiędzy operatorem logistycznym a własnym sklepem internetowym za pomocą aplikacji OMS. Integrator pozwala na zarządzanie zamówieniami, śledzeniem przesyłki oraz zapewnia dostęp do aktualnych stanów magazynowych. Proces komplementacji zamówienia odbywa się w miejscu przechowywania towaru - produkt jest pobierany z magazynu, pakowany i wysyłany do odbiorcy końcowego.
👉 Zalety takiego rozwiązania to krótki czas realizacji, sprawna obsługa przez przewoźników, konkurencyjne ceny wysyłki i materiałów do pakowania.
💸📦 Fulfillment ogranicza również koszty związane z magazynowaniem. Klient korzystający z usług centrum logistycznego ponosi jedynie koszt zajmowanego przez towar miejsca w magazynie, nie ponosząc kosztów utrzymania budynku czy pracowników zajmujących się obsługą zamówień.

Nie uzyskałeś odpowiedzi na swoje pytanie?

Wypełnij formularz i skontaktuj się z nami!

M.B.B. Logistics

Osiedle Przemysłowe 9
69-100 Słubice

Kontakt telefoniczny:

+48 95 750 00 06

Kontakt e-mail:

kontakt@mbblogistics.com


    Lider branży fulfillment w Polsce, oferujący najlepsze rozwiązania dla e-commerce.

    69-100 Słubice
    (Poniedziałek - Piątek)
    06:00 - 15:00