Dlaczego fulfillment to idealne rozwiązanie dla e-commerce? cz.1

Fulfillment (ang. spełnienie, realizacja) w ujęciu logistycznym to proces realizacji zamówień przez zewnętrznego operatora logistycznego.

Taka usługa obejmuje przechowywanie, pakowanie zamówień, wysyłkę przesyłki do odbiorcy oraz obsługę zwrotów. To jednak nie wszystko…

W jaki sposób fulfillment pozwala rozwijać sprzedaż w internecie?

1. Ograniczasz koszty

Przekazując towar oraz operacje magazynowe w ręce centrum logistycznego nie musisz:

  • utrzymywać własnego magazynu (budowa/wynajem, opłaty, serwis, koszty utrzymania, ubezpieczenie)
  • zatrudniać pracowników (badania, uprawnienia, wynagrodzenie, szkolenia)
  • posiadać wyposażenia magazynu (zakup, serwis, konserwacja, przeglądy, naprawa)
  • zakupić materiałów do pakowania (palety, kartony, wypełniacze, taśmy klejące, koperty)

2. Spełniasz restrykcyjne wymagania marketplace'ów

Coraz większa konkurencja na platformach sprzedażowych zmierzająca w kierunku zadowolenia klienta sprawia, iż należy spełniać wiele norm dotyczących komunikacji z klientem, czasu wysyłki czy jakości opakowania.

W przypadku realizacji zamówień u operatora logistycznego otrzymujesz:

  • integrację z portalami sprzedażowymi
  • dostęp do aktualnych stanów magazynowych 24/7
  • status realizacji zamówień
  • numer śledzenia przesyłki
  • dostęp do opakowań spełniających wymogi przewoźników oraz platform handlowych
  • realizację zamówień uwzględniającą cut-off
  • bezbłędną realizację (ilość i rodzaj towaru zgodne ze zleceniem)
  • oznaczenie towaru w wymagany przez marketplace’y sposób
  • sprawdzone metody wysyłki
Więcej:

Jesteś ciekawy, jakie są kolejne korzyści korzystania z fulfillmentu?
Szczegóły już za tydzień!

The leader of the fulfillment industry in Poland, offering the best solutions for e-commerce.

69-100 Słubice
(Poniedziałek - Piątek)
06:00 - 15:00