M.B.B. Logistics to firma z kilkunastoletnim doświadczeniem oraz pozycją lidera fulfillmentu dla e-commerce w Polsce.
Nasze usługi logistyczne skierowane są do sklepów internetowych oraz sprzedawców, a ich celem jest zwiększenie ilości realizowanych zamówień i najszybsza dostawa do klienta końcowego. Odpowiadamy na wyzwania – logistyki, e-commerce oraz powiązanych z nimi zagadnieniami.
Czy chciałbyś mieć czynny wkład w budowanie siły sklepów internetowych lub sprzedawców w najpopularniejszych marketplace’ach?
Zespół Customer Service jest dla nas bardzo ważny – buduje i utrzymuje trwałość relacji z naszymi klientami, rozwiązując problemy i troszcząc się o ich sprawy. Oczywiście – z naszej strony otrzymujesz niezbędne narzędzia i szkolenia, które pomagają Tobie być wsparciem nie tylko dla kontrahentów, ale również innych działów.
W trakcie wykonywania swoich obowiązków, będziesz współpracować z wieloma specjalistami, a do Twoich obowiązków będą należeć miedzy innymi:
- bieżąca komunikacja z kontrahentami za pomocą dostępnych narzędzi,
- aktywne podtrzymywanie relacji z klientami,
- odpowiadanie na bieżące zapytania dotyczące usług oraz powierzonych towarów,
- prowadzenie dokumentacji związanej ze współpracą z klientami,
- komunikacja z innymi działami w celu uzyskania informacji,
Nasze oczekiwania:
- wykształcenie min. średnie,
- dobra znajomość języka angielskiego lub języka niemieckiego,
- obsługa komputera oraz pakietu MS Office,
- doświadczenie w obsłudze klienta (mile widziane),
- umiejętność pracy w zespole,
- gotowość do szkoleń oraz nauki;
Oferujemy:
- umowę o pracę w stabilnej firmie,
- premie i dodatek stażowy,
- dofinansowanie dojazdów do pracy,
- świadczenia z ZFŚS,
- prywatną opiekę medyczną,
- ubezpieczenie grupowe.