Blog Standard

Outsourcing logistyczny – kiedy się opłaca? | M.B.B. Logistics

Outsourcing logistyczny – jakie są jego wady i zalety oraz kiedy warto się na niego zdecydować? Przekazanie logistyki sklepu internetowego (outsourcing logistyczny) to kierunek obierany przez mniejsze i większe biznesy. Głównym jego zadaniem jest skupienie się na rozwoju sklepu oraz potrzebach klienta, a przekazanie spraw związanych z transportem oraz magazynowaniem w ręce wykwalifikowanego podmiotu. Z […]
Read More

Logistyka e-commerce – jaką strategię wybrać? | M.B.B. Logistics

Logistyka dla e-commerce – jakie rozwiązania wybrać dla sklepu internetowego? Sprzedaż w internecie jest niemałym wyzwaniem. Klienci wymagają nie tylko najwyższej jakości obsługi, ale również najniższych cen dostawy – obecnie, spełniając te kryteria można wybić się ponad konkurencję. Czy można obniżyć koszt dostawy i realizacji do poziomu, który zagwarantuje nam rentowność biznesu? Przekonajmy się. Czym […]
Read More

3PL – kiedy się sprawdzi i czym się różni od logistyki 4PL? | M.B.B. Logistics

3PL – czym jest logistyka firm trzecich i dla kogo sprawdzi się ten model logistyczny?   Najważniejszą i najbardziej rzetelną ocenę firmy zajmującej się handlem w internecie stanowi ta wystawiona przez klienta. Cena towaru nie jest już głównym czynnikiem motywującym konsumenta do zakupu. W obliczu coraz większej konkurencji jest nim również czas realizacji zamówienia oraz […]
Read More

Fulfillment – czym jest, jak działa i ile kosztuje? | M.B.B. Logistics

Fulfillment – na czym polega, kiedy się sprawdzi i ile kosztuje? Czy słyszałeś kiedykolwiek o usłudze fulfillment?Szukasz odpowiedzi w jaki sposób ograniczyć wydatki związane z magazynem, logistyką, obsługą zamówień? Odpowiedzi na te pytania znajdziesz tutaj! Fulfillment – co to jest? Fulfilment czy fulfillment?Jaka jest różnica?    W odniesieniu do pisowni obie formy są poprawne, jednak […]
Read More

M.B.B. Logistics z Diamentem Forbes’a 2022!

Diament Forbes’a 3 rok z rzędu! Miło nam ogłosić iż, M.B.B. Logistics znalazła się w prestiżowym gronie “Diamentów Forbes‘a 2022“! To dla nas ogromny zaszczyt oraz niesamowita motywacja do dalszej pracy. “Wyniki rankingu zostały opracowane na podstawie szwajcarskiej metody wyceny wartości firmy. Wśród kluczowych kryteriów znalazły się m.in. wyniki finansowe za lata 2016 – 2020, wartość […]
Read More

User-generated content vs. tradycyjna reklama.

Opinie i doświadczenia – tego szukamy przed zakupem. Dobrze poprowadzona kampania marketingowa potrafi zapaść w pamięć niejednego użytkownika internetu. Jeszcze mocniej w naszej pamięci wryje się opinia lub komentarz znajomej osoby, a to najlepszy sposób na zwrócenie uwagi w gąszczu wielu ocen. Porównanie UGC Tradycyjne treści reklamowe tworzone przez użytkowników nieodpłatnie, bez wynagrodzenia za wykonaną […]
Read More

Ile osób obsługuje sklepy internetowe?

Ponad połowa e-sklepów obsługiwana jest samodzielnie przez właścicieli. Jak sprzedawcy obsługują sklepy internetowe? 53,24% – Samodzielnie 37,96% – 2 do 5 osób 4,63% – powyżej 10 osób 4,17% – 5 do 10 osób Źródło: Komunikacja sklepów internetowych. Raport 2020; SMSAPI W większości  sklepów prowadzonych w sieci to właściciel odpowiada za komunikację z klientem, transakcje na […]
Read More

Fulfillment dla e-commerce – jak działa, jakie daje korzyści?

Fulfillment (ang. spełnienie, realizacja) w ujęciu logistycznym to proces realizacji zamówień przez zewnętrznego operatora logistycznego. Taka usługa obejmuje przechowywanie, pakowanie zamówień, wysyłkę przesyłki do odbiorcy oraz obsługę zwrotów. W przypadku M.B.B. Logistics, fulfillment nie ogranicza się jedynie do wymienionych wcześniej procesów, ale oferuje również więcej rozwiązań logistycznych. Czym jest fulfillment dla e-commerce i dla kogo […]
Read More

Jak komunikować się z e-klientem?

Najlepsze sposoby komunikacji w e-coommerce Klienci kupujący online oczekują komunikacji na najwyższym poziomie. W jaki sposób sprzedawcy mogą odpowiedzieć na potrzeby klientów? “Zawsze tam gdzie Ty…” – motto najlepszych  sprzedawców. Odpowiednia forma obsługi klienta to najważniejsze z narzędzi sprawnie funkcjonującego Customer Service. Potrzeba kontaktu ze strony nabywcy musi być zaspokojona w sposób łatwy i dostępny dla […]
Read More

Środowisko – cel numer 1 w działaniach CSR e-biznesów

Odpowiedzialność społeczna biznesu = środowisko CSR Społeczna odpowiedzialność biznesu to strategia zarządzania, zgodnie z którą firmy w swoich działaniach dobrowolnie biorą pod uwagę interesy społeczne, środowisko oraz relacje np. z pracownikami. W praktyce oznacza to inwestowanie w ekologię, pracowników oraz relację ze wszystkimi podmiotami, z którymi wymieniają informację. e-commerce stawia na ekologię Raport “Odpowiedzialny e-commerce, […]
Read More

The leader of the fulfillment industry in Poland, offering the best solutions for e-commerce.

69-100 Słubice
(Poniedziałek - Piątek)
06:00 - 15:00